Strony

Translate

piątek, listopada 11, 2011

Z Wełtynia- szlakiem Równiny Wełtyńskiej- do Podjuch

Wełtyń - mur graniczny

Kościół pw. św. Matki Boskiej Różańcowej

Kościół pw. św. Matki Boskiej Różańcowej

Kościół pw. św. Matki Boskiej Różańcowej

Paparazzi ???
Ruszamy na szlak.Do przejścia mamy ok. 17 km.
Jest ciepło i wilgotno.
No i mijamy urocze miejsca. Jezioro Gardzienko.
Jezioro Gardzienko.
Jezioro Gardzienko.
Singel
Jezioro Krzywienko
Niewątpliwie na niebieskim szlaku.
Jeżeli uda się wspinaczka, to będą ciekawe foto hubki
Jezioro Krzywienko
Jezioro Krzywienko
Do butów kleiła się mokra po deszczu glina.
Okazała brzoza nad Jeziorem Krzywienko.
Jezioro Krzywienko
Piękny szlak, pogoda rewelacyjna. Marzy mi się powtórka wiosną.
Napotkane po drodze...  chabry
osty,
Do Chlebowa już niedaleko, chyba...
Ale szlaku nie zgubiłyśmy !
Chwila dla zmysłów...
Piękna , pachnąca łączka.
Nadal na szlaku
W oddali Chlebowo.
Przepyszne śliwki
Dziwna i ładna narośl na gałązce dzikiej róży.
Karczowisko.
a droga coraz lepsza, wygodniejsza
Najbardziej uroczy przydrożny oset
Zbliżamy się do wiaduktu na S-3
Nieznane mi z nazwy kolorowe wiechcie w przydrożnym rowie.
Stadnina w Chlebowie
Mamusi synuś.
To zdjęcie zrobiła moja siostra, kiedy ja i Basia szukałyśmy pomiędzy zaroślami dobrej widoczności na bajorko poniżej
A to efekt wypatrywania,
prawda , że niezły
Moja siostra pierwsza wkroczyła do Chlebowa.
Róża przed pomnikiem
Artylerzystów
Kościół w Chlebowie pw. Św. Huberta.
Gotycki, ceglany kościół z XIV wieku z dobudówką kamienną.
KOŚCIÓŁ W CHLEBOWIE
KOŚCIÓŁ W CHLEBOWIE

Bagienko
Bagienko
Wchodzimy do Puszczy Bukowej.
Strumień bez nazwy. Klimatyczne miejsce.
Żeby mieć tak piękne tło, musiałam stanąć obok małego mrowiska dużych mrówek. Widać zniecierpliwienie?
Nareszcie jest na czym usiąść , popić i pojeść. Jesteśmy w połowie drogi.
Pogoda wspaniała, nic nie zapowiada deszczu.
Na wszelki wypadek jesteśmy wyposażone.
Mam nadzieję , że nikt nas wtedy nie widział.
Jezioro Węglino
Jezioro Węglino
Jezioro Węglino
W Puszczy Bukowej
Jak to w Puszczy, można znaleźć purchawki,
pociski z Drugiej Wojny Światowej,
no i kurze jajka.

Dębowy Krzyż .
Wiadukt pod A-6 ul. Smocza. My pójdziemy czarnym szlakiem.
Pl. Kościuszki - już blisko do domu. Wspaniała wyprawa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz